Saturday 7 May 2011

my name is NUR BAZILAH ..

PEACE BE UPON TO ALL THE FOLLOWERS.....
hehe .. followers yer not flower....please read carefully....anda semua pasti ada nick name yang org bagikan.....tahu x ...saya ada pengalaman yang agak sedih jugak semasa sekolah rendah...sehingga ianya membuatkan saya merendah diri.....saya di gelar "sepet" kerana mata saya agak kecil di sebelah kiri...mean x sama besar la both side...agak tersisih jugak masa 2...mentaliti rakan2 saya yang suka mengejek saya membuat saya terus ke belakang dan kebelakang...cuba tanye siapa nur bazila....mesti mereka cakap x tahu...kalu tanye sepet 2 sape....directly they will show u 2 me....urmmmmm....sedihnya hanya ALLAH yang tahu....dan ianya x berakhir disitu...masuk sekolah menengah pulak ade nama baru buat saya iaitu ''THE ROCK'' ....saya ingat ianya dah berakhir....x cukup dengan itu saya juga selalu dibuli...terutama oleh budak lelaki...tudung ditarik,jalan dihadang....hurrrrmmmmm....tp bile masuk tingkatan 4 dah ok dah...sya ada kwn2 yang terima sya seadanya....thank u siti syafiqah  n nurul afiza.....hey u people...nama sy NUR BAZILAH BORHAN lah...stop humillate me....ALLAH give me this eyes..jangan menghina sya sebab awak juga menghina DIA...dan i repeat once again..my name is NUR BAZILAH...yang bermaksud cahaya kebijaksanaan....jd pangillah saya dengan nama sya...kerana kata2 anda adalah doa...dan saya suka dengan mata saya juga nama saya....sekian ...tamat

No comments:

Post a Comment